31 May 2012

The phone daily photo







my friend go to Japan on vacation,and her back for me the gift is Japan dessert.
This very fun and delicious.
First photo is banana cake,a whole banana inside the cake!!!woooooo


我朋友最近從日本歸來,帶回了有趣又好吃的日式點心當作伴手禮
首圖第一張照片是香蕉蛋糕,蛋糕裏頭真的包著一條香蕉,這令我驚訝,另外還聽說居然有豹紋款的香蕉蛋糕。
哇,聽起來就是很Fashion神秘限定版點心(不過真覺得日本真是個喜愛使用"限定"字眼的國家←這詞讓我又愛又恨哪。)

--



My new sunglass.

另外,這是我的新太陽眼鏡,搔首弄姿一下下❤
比起衣服,豹紋的配件感覺我比較敢使用阿( 笑 )

No comments :

Post a Comment